dagen efter grej

Snacka om att jag är sjukt bakis! Kom hem för en halvtimme sen ungefär, har sovit hos Hanna. Lördagskvällen var super! Gick ut med Hanna, träffade Tobbe innan vi drog in till HP, väl där inne bjöd han på varsin drink. I ungefär en halvtimme var det hur dött som helst, men sen började en massa människor komma. Träffade Liz som vi hänge med lite smått under kvällen, sjukt nice! Blev bjuden på ännu en drink av någon random snubbe, sjukt gulligt utav honom så jag gav honom en puss på kinden. Jag strulade oxå med M, inte meningen, men ett litet "skall vi strula"-mess flög iväg till honom & han ställde såklart upp!;) Bytte oxå nummer med två killar jag träffat tidigare, kommer inte ihåg deras namn bara...
Innan jag skulle dra så drog M in mig på dass & lät mig inte gå därifrån förrän vakterna låste upp dörren. Höhö... Jag ringde sedan upp M och snackade med honom, och han ba: vi ses den 18 eller 19/6 eller vad det nu var. Något i stil med det iaf. Höhö.

Vaknade med världens baksmälla liksom, fatta vad nice! Dessutom spenderade jag bara 50:- på krogen! Så spenderade jag kvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0