we're young, we're fine... let's do some damage!!

OH MY GOD! Jag vet faktiskt inte vart jag skall börja... Hmm, jag träffade Mr M igår vid österport. Vi snackade en stund innan vi började röra oss mot ett bra "promenadställe". Vi stannade några gånger på vägen, and things happend there... även om vi inte var ensamma! Någon halvtimme senare var vi framme vid ett torn där dom byggt trappor så att man kan gå upp i ett av tornen i ringmuren, så vi drog högst upp.
NEJ, vet ni vad!? Jag tänker inte sitta här å dra upp vad vi gjorde eller vart vi gick. Pallar inte det just nu, det är för känsligt...

Anyway, idag träffade jag min kusin Cherno som kommer från Kanada. Sista gången jag träffade honom var då han var hur liten som helst! Gud vad stor han har blivit, helt otroligt. Han är mycket, mycket, mycket längre än mig & han är bara 15år! Jag min lilla nöt glömde kameran hemma såklart, men jag fick några "kloka" kort på mobilen i alla fall. Skall bara komma på ett sätt att överföra dem från mobilen till datorn... (JAG MITT LILLA SPÅN(!!!) HAR TAPPAT BORT USB-KABELN-.-')

Sitter just nu & längtar efter hösten! Det är då allt är så fint!


Kommentarer
Postat av: Alexandra! :)

Åh, det suger att vi inte träffas! Jag fattar ingenting om ditt liv längre! Vem är du kvinna? ;P

Hos Sanna då ska du jävlar få dra alihopa! Och gör du det inte super jag dig full på krogen och torterar dig tills du berättar! Okej, deal? :D

LOVE! ♥

2010-07-30 @ 17:56:49
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0