the final countdown

efter jag varit i affären å köpt lunch till imorn så hörde jag nån sjunga: the final countdown flera gånger. Denna röst kom från ett radhus mittemot vår lägenhet, så jag kunde inte lista ut varifrån rösten kom, allt jag kunde göra var att spetsa öronen och få mig ett gott skratt då & då. Lät så otroligt roligt eftersom denna människa ändrade rösten lite då & så oxå.

hah, kom på en liten funny thing som sades under jobbet mellan mig och en boende där. 
Jag: Hej ****
Boende
: Nej men tjenare... * Granskar mig riktigt ordentligt* vem är du då??
Jag:  Känner du inte igen mig? Jag heter ju Mikaela. Vi har pratat flera gånger.

Haha, jag bara älskar denna dam, hon är så otroligt söt... även om hon kan få små utbrott ibland;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0