stressig dag

Dagen började vid sju & jag kan säga att jag höll på att somna till ett x antal gånger under rapporten. Höhö, hoppas bara ingen såg det då. Var en riktigt stressig morgon minsann, alla skulle upp, nån dusch hit å dit, å dessutom skulle alla ha medicin! (STOOOOLT över att jag får ge mediciner till de boenden nu!!!) vid halv två ungefär kom en ny dam till oss, & henne skulle JAG(!?) ta emot. Kan säga att jag var riktigt nervös... Allt jag skulle göra var att introducera henne för själva verksamheten, packa upp hennes kläder/blöjor/godis osv osv för att sedan visa henne runt på avdelningen. Jag skulle oxå ringa patienttelefon så att hon fick hennes telefon inkopplad på rummet. Gick riktigt bra måste jag säga! I'm fuckin' AWESOME DUDE!;)


& nu ikväll lär jag somna ganska tidigt. Har inte vant mig att gå upp tidigt ännu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0