shit happens when you party naked

But I still haven't found what I'm looking for

'det är sjukt hur trött jag är, men jag vet att om jag lägger mig nu så kommer jag inte kunna somna på ett BRA tag, så då sitter jag hellre uppe tills jag håller på att slockna framför datorn- då kan JAG lägga mig.

Fick reda på lite saker idag som du snackat om. Vad f*n är det för snack om att jag vill avsluta kontakten med dig?:s Allt jag sa var liksom att jag inte ville snacka med dig just då eftersom du var som du var, sen har du MAGE att skriva att jag skall sluta skriva till dig bara för att du sagt det. Ta och lyssna på dig själv i stället för att tro att du är så perfekt som du försöker slå i alla andra. Jag sitter här å väntar på att du skall höra av dig, för det tänker då inte jag göra, har redan hört av mig + att du ville att jag skulle sluta skriva till dig!

höhö, blev ett litet negativt natt inlägg, men det får gå. Shit happens when you pary naked

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jättemycket! :)

2010-07-05 @ 14:41:48
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: Ingrid

åå så skoj att jag lyckades inspirera! kram på dej :)

2010-07-05 @ 22:05:47
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0