need you now'


- denna låt spelas nu om & om igen på repeat! Så otroligt megabra! Lär lyssna sönder den i alla fall...

Har spenderat en liten del utav eftermiddagen med Hanna. Vi kollade efter bikini, hon hittade en super snygg & allt jag hittade var en bikini underdel. Höhö, vi drog oxå ner till hamnen & tog en glass, sjukt mysigt, men det var tyvärr för varmt för att orka stanna kvar där nere. När vi kom upp till öster igen stoppades vi av en telefonförsäljare som frågade vad vi ringer för osv. Jag verkligen avskyr sådana människor så jag sa att vi var 14år å han ba: NEEJ, du ljuger! Du är över 18, jag ser de. Du kan inte vara 14! (tänk att en mörk människa säger så) Fett kul, jag gick bara skrattandes därifrån;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0