money money money

Jobb, jobb & ännu mera jobb denna helg. Jobbade mellan 13-21.30 igår, idag: 07.00-14.00 & imorn: 07.00-16.00, å på måndag är jag ledig sen är de dags att jobba kväll på tisdag och sen dag ons+tors. Snacka om hektisk helg/vecka! Men jag har kunnat unna mig ett & annat faktiskt;) HAPPY ME!

Varit å badat vid Melonen tillsammans med bröderna grus- var über skönt, men efter ett tag blev det kallt så gick upp då. Dessutom vill Mr M sova hos mig inatt, och jag vet inte vad jag skall svara... Så no comments. höhö

"I work all night, I work all day to pay the bills I have to pay"
visst, de är sommar and shit like that, but I LIKE THIS PIC!:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0