I'm not trying to be someone I'm not

Träffade Katrin igår & vi pratade äntligen ut om vad som hände mellan oss. Fy f*n vilket bråk vi hade. Nu när man tänker tillbaka kan man bara skratta åt det. Haha, så patetiskt, vi svor typ i var & varannan mening medan vi båda skrev att vi inte orkade med den andra. Haha, som tur är, löste vi allt igår i alla fall. Träffade oxå Jimmy, Alice & Miche. Vi bowlade, tog en drink och spelade minigolf. Jag förlorade i minigolf ( hade det däremot varit den som fått högst poäng skulle jag lätt vinna!) & när vi bowlade så kom jag trea har jag för mig. Så dålig är jag inte;)
Ikväll blir det att tagga inför utgång! Måste säga att jag inte är så taggad... ÄNNU men jag lär ju bli det;)

GÅR ÄNNU INTE ATT LADDA UPP BILDER! bÖRJAR BLI Liiiiiiiiiite deepp


Kommentarer
Postat av: miko - bild och design

såg att du skulle till gotland på bloggträff också :) shit va najs :)

2010-07-10 @ 22:39:56
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0