'den här ser mjuk ut

Slutade 21.15 idag, så den sista kvarten bowlade jag & Louise på vår avdelning. Gissa vem som vann... I DID! *host host* nej, hon utklassade mig såklart!
När vi höll på att plocka i ordning alla dessa käglor och klot så tittade Louise på mig ett tag...
Louise: den här ser mjuk ut! *tar upp en kägla och slår mig i huvudet med den*
Jag: hahaha aaj! Den var då inte mjuk! *börjar asgarva!*
Lousie: hahaha nej den var visst inte mjuk *hon slog sedan sig själv i huvudet med den*

haha, så jävla härlig brud asså!

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Aw! Gumman! Tusen tack! Du är sjukt söt du med :D♥

2010-07-20 @ 23:33:19
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0