You're everything I need and more.

Sitter i skolan och skriver om Hijab. Det jag än så länge har hittat fattar jag noll utav, dom som har publicerat faktan jag hittat har då inte skrivit på ett bra sätt så att man förstår. Detta fördjupningsarbete skall vara klart till på tisdag, så jag antar att jag får sitta med detta i helgen, samt på måndag för att hinna bli klar... Ehm, känns som om jag har alldeles för mycket i skolan just nu, men njaa...

Ikväll blir det att fira Erica. Hon skall ha fest & då är jag bjuden, f*n vad kul!! höhö, jag hoppas även att du blir glad för presenten du får utav mig. Jag måste erkänna att jag älskade den första gången jag såg den(alltså igår^^) haha,


vill åka utomlands...


Kommentarer
Postat av: ampelos.se

njaa får se.P okej kuL! vad hittar du på idag d¨?

2010-12-03 @ 12:37:33
URL: http://ampelos.se
Postat av: Alexandra!

Jaa, shit vad dum i huvudet han var! :O Slog ihjäl den snälla killen liksom! FAN!

Jag blev lite ledsen i ögat! :(

2010-12-03 @ 12:50:17
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/
Postat av: emelie

usch då är vi två speciellt i detta vädret

2010-12-03 @ 13:54:14
URL: http://emeliesvendsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha verkligen, visserligen ska jag till prag som ska bli mysigt, men där är också kallt haha! =)



Det var underbart! Det roligaste jag någonsin gjort än så länge!

2010-12-03 @ 14:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0