Day 3- mina föräldrar

Min mamma & pappa separerade när jag var sex & min lillebror tre år. Jag hade kontakt med pappa tills jag var tio. Det började med att jag bodde hos honom varannan vecka, sedan blev det till varannan helg. Efter fyra år slutade jag bo hos honom. Vi tappade helt kontakten. Sen dess har han inte funnits i mitt liv.  När jag träffade honom på stan tittade han bara på mig, han sa aldrig nånting. Han fick det att se ut som om han älskade min lillebror mer än vad han älskade mig. And it was true, han ville aldrig ha mig för att jag var tjej...
För tre år sedan gick pappa bort i cancer. Det går inte en enda dag utan att jag tänker på honom, vissa dagar mer än andra.

Min mamma har däremot alltid funnits där för mig. Men jag kan faktiskt inte påstå att vi har sån bra kontakt som jag har hoppats på att vi skulle ha. Hon har hjälpt mig med en hel del, hon fanns där då jag hoppade av HR första året.
Vi har samma humor typ.. Vi skrattar åt allting när vi är tillsammans. Jag kan väl säga att vi förstår varann:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0