the magic is lost

det blir aldrig riktigt som man förväntat sig, inte riktigt... just nu orkar jag inte, är så j*vla trött på att det alltid är DU som hör av dig då det funkar att träffasm, men när jag väl hör av mig då funkar det inte! Jag vill inte ha nåt med dig & göra längre, är trött på hur du behandlar mig! Du är en SKIT!

Det som hände igår: allt sker av en anledning! that's all I gonna say. Nothin' more

the magic is fucking lost, it will never come back again.
jag är så trött på att bara falla för idioter! Jag fattar verkligen inte hur jag lyckas med det... Jag är trött på kärleken, har nog bara varit kär i tanken på kärleken.


Kommentarer
Postat av: natta

Ska du på blogawards?

Tänkte samla in alla som ska med och lägga ut era bloggar på min sida så att man har lite koll på vilka som kommer :)

Hoppas att vi ses där!



Puss kram

Natalies.se

2010-08-21 @ 21:48:45
URL: http://natalies.se
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Haha fan va kul :P Va var det för privat show då? ;) Ikväll blir det bara lugnt med sambon :) Sj?

2010-08-21 @ 22:13:18
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0