I CAN'T WIN THIS WAR ANYMORE

Min värld är upp & nervänd nu... En från jobbet bjöd hem mig till honom ikväll för att se film i detta väder. Men jag vet inte... Känns som om alla får för sig en massa då, skall nog avboka det.
Jag är helt enkelt ingen bra människa just nu... Visst, jag lever livet fullt ut som man skall passa på att göra innan det tar slut, men aaah! Blir bara så irriterad på mig själv just nu. Önskar att vi inte känner varann, det hade varit så mycket lättare. Å jag vet att jag inte kommer kunna avsluta allting, för när jag väl gjort det så börjar det alltid om på nytt igen...



I can't win this war anymor, I need to give up everything.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0