We're gonna score tonight

Yes we gonna do my lovely! Minns att jag skrev förut att vi skulle bowla imorn, men de blev ändrat. Haha, Tonight är de visst bowling som gäller & imorn är de KROGEEEN!;)  Käka ute på öster å sen dra till Gråbo- sjukt långt emellan, men de är fint väder så de blir nice! Solbrillorna är ett måste idag. Hehe

Haha, just de! Kom på en WEIRD dröm jag hade imorse: jag skulle fråga min kompis om en kille, men hon fattade inte vilken kille jag menade så min beskrivning på honom löd: ja men, den killen som har korta armar som en dinosaurie.



PEACE & HULAHULA EVERYBODY♥

Kommentarer
Postat av: Alina

hejhopp kikar in=) hoppas du får en bra dag sötnos!

2010-04-08 @ 14:58:09
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0