Jade Goody

Jag höll seriöst på att börja gråta då jag såg ett avsnitt om Jade Goody (hon var med i Celebrity Big Brother där hon blev känd för sin frispråkighet osv osv) Ett kameratem följde henne & hennes familj när Jade och hennes två söner skulle bli fotograferade, när Jade's mamma var barnvakt osv. En otroligt bra dokumentär, ni borde se den!
Men tyvärr gick hon bort den 22 mars 2009. Prick en månad innan hon gick bort giffe hon sig med sin pojkvän Jack Tweed, och bilderna från bröllopet sålde hon till tidningen OK! magazine förr 700.000 Pund. Dessa pengar ska användas för att säkra Jades två barns försörjning när hon går bort. En sjukt söt tjej enligt mig i alla fall.
Eftersom jag vet hur det är att mista en närstående så tog jag åt mig väldigt mycket när jag såg dokumentären och när jag läste om henne i olika kändistidningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0