This is my day

Jag känner mig sjukt lost i huvudet. Jävla pollen som åker flygande i luften och som sedan fått för sig att dom skall flyga in i min näsa & ögon så att jag inte ska kunna se eller lukta på något. blä för det!

Dessutom känns de som om jag varit uppe å sprungit hela dagen, och typ fattat noll.
Btw, jag såg en femtiolapp i skolan idag å så sprang jag å Linus fram till den för att se vem som tog den först, å det var ju såklart jag:D Men när jag väl tar upp den så hör jag en röst från "himlen": STOPP, LÄGG NER DEN! haha, o jag lägger ner den på en gång å springer sedan in till skåpen. Fy fan vad pinsamt! Det var tydligen några sp-elever som gjorde en rapport om hur många som tar upp en sedel som dom hittat på marken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0