Life Is A Highway

Sitter & lyssnar på Disney musik, alltid lika bra! Dock är jag inte lika stort fan utav Disney filmer- vilket är riktigt konstigt! Det är nog något jag aldrig kommer att förstå mig på! Just nu är det låtar från Cars som gäller, älskar filmerna & musiken! SÅ jävla bra!!:-D
Snart är det Sex And The City som gäller, efter det är det läggdags, börjar sju imorn så brukar alltid gå upp 05:30 för att hinna fixa mig osv med tanke på att jag måste gå till jobbet... Det jag avskyr med att jobba inom resursen är att dom alltid ringer en även om man satt upp att man skall vara ledig. Man måste ju hinna med att ha ett liv vid sidan av jobbet;-) Annars går man nog in i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0