Smile everyday

Jag har aldrig tråkigt när jag är med mina vänner! haha, dom kommer med så roliga kommentarer så man bara måste skratta!

Felix (i fredags): Hej, jag skulle vilja beställa en taxi till Rindi. På Gotland! Haha, & han hade ringt Taxi Gotland, men Felix var full, så vi skyller på de!
Katrin (när hon ringde mig för 5:e gången idag): Är du här?
Jag: Va? Naj hehe
Katrin: du skrev ju jo, jag kom precis. Är du här? (hon lät riktigt stressad)
Jag: Hahaha, neej. Det skulle ha stått; jo, precis. hahah
Robin satt och berättade något riktigt hemskt förra helgen, helt plötsligt börjar jag skratta.
Robin: Mickis, det är inte kul, varför skrattar du?
Jag: Alltså Robin, jag skrattar inte åt det. Jag skrattar åt att du först satt och skrattade och skämtade & att du sedan blev helt allvarlig! hahah
Sedan satt han & jag och skrattade ett bra tag innan vi slutade! haha,
Som sagt, har ALDRIG tråkigt när jag är med dem! :-D
Jag & Felix
Jag & Katrin
Jag & Robin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0