världens bästa present!!!

Alltså jag är så sjukt jävla glad! Fick världens bästa present utav Katrin. Ögonbindel, spännande biltur med unknown förare, tripp på stan med skrattande folk, middag, biltur med unknown förare igen, bio som avslut! Det hade jag verkligen inte kunna gissa mig till. Blev otroligt chockad & jävligt glad! Såg filmen En dag, se den om ni inte gjort det ännu!:)
Underbar dag med en underbar vän & syrra! Bättre present kan man inte få!!!! Fick den idag eftersom jag jobbar imorn, på självaste födelsedagen- synd, men det ger money money!
Imorn lägger jag upp bilder på hur det var idag, orkar ej nu...

Skall se Ghost Whisperer nu för att sedan sova!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0