Dag 22- Det här upprör mig

  • Folk som tror att dom är så mycket bättre än andra människor
  • Folk som misshandlar djur/människor
  • Människor som trycker ner andra för att själva må bra!
  • När det inte finns kolsyrat vatten hemma. eheheh
  • när det inte går som jag vill..
  • Hur dom flesta människorna ser på män & kvinnor!( vissa värdesätter männen mer än kvinnorna)

sen finns det ju mycket mycket mer som upprör mig, men om jag skriver ner allt det här så blir det alldeles för mycket att läsa & ni skulle tröttna ganska fort:]


Kommentarer
Postat av: Terese

Hur mår du idag då? :)

2011-11-22 @ 05:44:32
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/
Postat av: Vickan - allt i rosa

Ja.. det finns sjukt många saker man kan bli upprörd över. När jag var i Gambia förra veckan ville alla svarta vara vita..det gjorde mig upprörd. Jag önskar att de var nöjda med sig själva som de är.

2011-11-22 @ 16:04:25
URL: http://blogg.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0