All I really wanted was to hold you tight

Om en timme skall jag möta upp Tessan för att spinna ihop. Äntligen blir det av liksom! Som vi har pratat om det förut. Haha, but now something happens;)

Har även skrivit ihop ett personligt brev som jag skall skicka ut till resursen, nu håller jag verkligen tummarna på att jag skall få ett jobb:) Måste även skriva in min referens nr + namn, vart jag kan tänka mig vara & mitt nr å sånt... Shit, hur kan man vara så dum & glömma det?? Antar att jag är stressad...


Sitter å lyssnar på Brittan, hennes gamla musik. Otroligt bra!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oh! SJUKT BRA MUSIK DEN MÄNNISKAN HAR GJORT! :O ♥

2011-02-17 @ 15:59:38
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0