My life would suck without you

Såg nyss Glee som gick på teven åh herregud vad det är bra! Så nu sitter jag och lyssnar på en massa glee-låtar, så jävla bra covers dom gör helt enkelt! iiiih, vad jag längtar till nästa vecka!

Herregud vad tiden går fort, nästa lördag är det jul, var tog tiden vägen liksom?? Tycker att det är riktigt skönt att det snart är över, man fixar & håller på med en massa saker flera månader innan det är jul, & när den dagen väl kommer så är den över lika fort som den kommit. Lite sorgligt faktiskt...! Kom nyss på att jag inte sett ett enda avsnitt utav årets julkalender, kanske skall börja se den nu? Bättre sent än aldrig heter det ju;)

Tänkte faktiskt knäppa på någon film & avsluta kvällen med den. Vilken film det blir återstår ännu att se :))

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad bra att din vecka har varit bra! min vecka har inte vart så bra jag är sjuk! :(

2011-12-16 @ 09:24:17
URL: http://amandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0