I heard that your dreams came true, guess she gave you things I didn't give to you.

Så fort mamma kommer hem skall jag krypa ner i sängen & sova ett antal timmar innan jag drar till jobbet för att jobba natt. Shit, är hur nervös som helst så vet inte alls hur jag kommer klara mig på jobbet! Jag vet inte ens hur man/vad man gör när man jobbar natt... Är även rädd för att somna, får se till att leva på kaffe i natt + mackor:))
Jobbar från 20:45-07:15, över tio timmar!!! Oh herre min gud, hur kommer jag klara mig?
Men det går nog skitbra, hoppas jag:)

Har bara haft en underbar helg! I fredags blev det utgång & igår blev det en mysig hemmakväll med film, chips & godis! Super mysigt!:) Hmm, tror nog att jag skall ha två vita månader, det behöver jag verkligen, men det får bli efter nyår. eheheh

Naj, skall nu bädda sängen & förbereda mig för inatt!

Kommentarer
Postat av: IDA

Ikväll så ska jag ha lite spa med ansiktsmaskar och annat mysigt annars så vet jag ingenting mer just nu! :)

2011-12-11 @ 15:54:19
URL: http://lillbanditen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0