Sommartest

1. Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? Ja det gjorde jag faktiskt
2. Ångrar du det? Det är mycket jag ångrar som jag gjort denna sommar...
3. Har du varit full i sommar? ehehehe ja absolut!
4. Har du pussat någon i sommar? Jag gillar att pussas, så ja!;) hehehe
5. Isåfall vem? Alldeles för många för att räkna upp dem;)
6. Badade du mycket? Nä, jag skäms för att jag inte badat i år...
7. Rökte du? heheheh, ehm jo...!
8. Snusade du? nahaj du!
9. Förlorade du någon vän? Ja det gjorde jag:( 
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet?
Pitbull- Give me everything 
11. Vad skiljer den här sommarlovet från förra?
Inte så mycket skillnad
12. Grillade du mycket i sommar?  Nja, det kunde ha varit mer grillkvällar faktiskt!
13. Åkte du vattenskidor? Nej hu! läskigt ju
14. Blev du tillsammans med någon? nej
15. Fick du någon ny kompis i sommar? Många nya kompisar:)) 
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre?
Har inga fler sommarlov;)
17. Har du druckit tills du spytt?  Nej, tack gode gud!
18. Sårat någon? Jag vet inte...
19. Dansat mycket? Lite lagom sådär
20.Träffat nya människor?  Ja men självklart!
21. Kysst en främling? ehehhe ja!
22. Tagit droger? Nej
23. Haft en sommarflört? Haft två
24. Gråtit? jaa...
25. Skrattat tills du kissat på dig? Inte tills jag kissat på mig, men var riktigt nära att kissa på mig...
26. Tältat? nej hu. Avskyr sånt!
27. Varit vaken en hel natt? ja!:)
29. Hånglat? nej, gör inte sånt! Eller...?
30. Haft ett förhållande? nej tyvärr...
31. Gjort dig riktigt illa? nej
32. Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej! Skall dock göra en tatuering i slutet av sommaren
33. Läst en bok? Läst många böcker;)
34. Skickat fel sms med flit? eheheh ja;)
35. Suttit vid datan en hel natt? nja, snarare en halv natt!
36. Näckat? självklart, varje kväll;)
37. Solat naken? nej
38. Fått utegångsförbud? HAHAHAH nej!
39. Sagt “jag älskar dig" och menat det? ja:))
40. Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? Nej! 
41. Varit i slagsmål?
mest en massa fyllebråk!
42. Pussat någon utav samma kön? heheh ja
43. Sjungit högt på ett berg? inte på ett berg, dock på lite andra ställen
44. Kysst någon i regnet? nej
45. Kysst någon i skogen? usch, är rädd för skogar!
46. Kysst någon du inte borde? jo!
47. Tappat rösten? studenten säger allt!!!
48. Varit på festival? nej tack!
50. Gått ner i vikt? snarare gått upp i vikt för alla kakor jag ätit på jobbet;) eheh
51. Brännt dig? hahah jo. AJ!
52. Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? jo, sjukt fult!
53. Varit utomlands? nej, men kanske till hösten?
54. Gjort ett bra köp? Gjort många bra köp!
55. Tagit upp kontakten med en gammal vän? Ja:)
56. Haft skadeglädjen? Säg någon gång jag inte har skadeglädje;)
57. Sovit under bar himmel? Nej:( 
58. Vad kommer du sakna mest?
Värmen
59. Har du sommarjobbat? Mais oui:) 
60. Har du svart ärligt på alla frågor?
Ja, ingen idé med sådana test annars!

Kommentarer
Postat av: Alex

Nej du, tappade inte rösten då nej ;)

Men du, ska vi sova underbar himmel tillsaammsn? Kanske ska ta den där näcka samtidigt med ;) Är det en dejt eller? Puss ♥

2011-08-14 @ 22:55:06
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0