i COULD STAY AWAKE JUST TO HEAR YOU BREATHIN'

Jobbat från 13.00-21.15. Under hela eftermiddagen åskade det och regnet bara forsade ner. I ungefär två timmar var vi utan ström så inga äldre som vi använder lift till fick lägga sig och vila på sängen eller gå på toaletten. Så dom som skulle på toa fick sitta och knipa ihop i två timmar, sen under kvällen har strömmen kommit och gått lite då & då. Men måste ändå medge att denna kväll har gått väldigt bra! Har arbetat med sjukt sköna tjejer- så mycket som vi skrattade och pratade med varandra har vi aldrig gjort förut... höhöh



Ehm juste! Igår drog jag, Katrin, Jimmy och Tobbis ut för att bara umgås och ha kul. Vi gick först till Almedalen för att sedan vandra vidare till Kallis. Runt tio drog vi till glassbaren för att Katrin och Tobbis blev sugna på glass, så satt vi där i ungefär en timma. Johannes, Stefan och hans brud dök upp. Första gången på över tio år som jag träffade Johannes. Kändes lite weird, men det var samtidigt roligt!
Efter det drog vi till  Trädgårn' där jag träffade Mr M... Och vi skall inte gå in på hur det var;) My private thing!

SNIPP SNAPP SLUT! gOOD NIGHT PEOPLE


Kommentarer
Postat av: jenny

tack själv!

2010-07-18 @ 16:46:24
URL: http://jennysv.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: ja verkligen :)



var gärna med i min tävling om en supersöt bling bling hello kitty ring om du har lust

/Shoppaholly

2010-07-18 @ 21:48:09
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0