I've got the moves like jagger

Kom just hem från en hel dag på stan! Träffade även Erika & umgicks med henne tills hennes buss skulle gå, mycket trevligt!:)
Har även shoppat alldeles för mycket, jag har ingen gräns när jag väl fått pengar... Måste dock spara till nästa månad, då jag knappt kommer få någon lön...


Sitter just nu & lyssnar på Moves like Jagger, min nya favoritlåt! Laddar även ner Gossip Girl säsong 2. Det är det enda mitt huvud kretsar kring just nu, jag jämför typ alla mina vänner med karaktärerna i GG, not good at all. Så var det ju med OTH innan... Att det aldrig tar slut!



Lucas spelar även Justin Bieber- Baby på högsta volym så nuförtiden går jag runt & sjunger på den låten. Efter ett tag sätter den sig på huvudet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0