Dag 18- Ett pinsamt ögonblick

Jag har ju varit med om många, många, många pinsamma ögonblick som jag bara vill glömma! Men något som kommer följa med mig i graven är detta pinsamma ögonblick:
Det var i skolan, jag gick andra året på gymnasiet. Jag hade just gått in på toaletten för att göra mitt behov. Ställde mig framför spegeln för att kolla hur jag såg ut. haha, jag vänder mig sedan mot toaletten och tar upp toalocket. Efter det drog jag ner mina tights och hinner backa bak till toaletten då dörren flyger upp. Det var en tjej som gick i klassen över mig som hade öppnat. Jag tittade på henne & hon tittade på mig, sedan börjar vi skratta & hon stänger igen dörren. Jag böjer mig fram för att då låsa toadörren...
Innan jag gick på toaletten gick jag & tänkte: jag får inte glömma att låsa, jag får inte glömma att låsa.
Men ändå glömmer jag att låsa den satans dörren. Men hon fick sig ett gott skratt i alla fall... Samma sak hände förra året då jag just hade börjat trean, fast denna gång öppnade en kille dörren som gick klassen under mig...
Då ville jag bara börja att gräva min grav kan jag medge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0