Dag 15- Mina drömmar

Jag har en massa drömmar som jag vill uppnå innan jag blir för gammal:

1. jag vill upptäcka hela världen, om jag kunde så skulle jag resa jorden runt på 80 dagar!
2. jag vill plugga vidare, men vet inte riktigt till vad. Det står mellan guide, jobba med musik eller något med språk
3.  jag vill flytta hemifrån inom ett/två år
4. jag vill skaffa mig en hund, en hamster & en katt
5. jag vill ha 3 barn
6. jag vill hitta "the one"
7. mina drömmar är att ha alla boxar utav One Tree Hill (jag är absolut beroende!!!)
8. besöka pappas grav
9. om jag inte kan resa jorden runt så skulle jag i alla fall vilja åka utomlands.
10. att jag blir en bra mamma i framtiden!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0