Dag 12- 10 saker du inte vet om mig

1.  Jag har en leverfläck på insidan utav mitt vänstra lillfinger
2. Jag är rädd att bli som pappa
3. Jag verkligen älskar musik!! No music, no life
4.
Jag älskar att vara ute & fotografera
5. Jag har åtta olika skratt & skrattar åt vad som helst!
6. Vill utbilda mig till guide eller jobba med något som har med musik att göra
7. Jag har aldrig haft någon större kontakt med min pappa, pratade inte ens med honom innan han gick bort
8. Min största önskan är att komma in på någon högskola & flytta hemifrån
9. Jag har komplex för mitt ärr jag har på ryggen. Det är ett ärr från en leverfläck jag tog bort
10. Jag är känslig, jag gråter för allting...


Kommentarer
Postat av: Alex

:O Måste kolla in din lever fläck nästa gång ! ofta jag missat den.. ♥

2011-09-15 @ 19:24:22
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0