Dag 11- Mina syskon

Elias: Mitt enda helsyskon jag har. Han fyller 17år nu i vinter & är en riktig pain in the ass. Han går mig på nerverna dag in & dag ut. Han spelar tuff då jag möter honom & hans polare på stan, då är han kaxig och försöker spela någon han inte är. När vi var mindre bråkade vi väldigt mycket. Då var till och med knytnävarna inblandade kan jag säga. Vi slogs, vi spottades, vi skrek, vi kallade varann för mycket fula saker. Nuförtiden skriker vi bara på varann eller så pratar vi inte alls med varann då vi bråkat. Det kan gå dagar innan någon av oss börjar prata med den andra. Även jag kan vara pain in the ass mot honom, jag är nyfiken på allt som händer i hans liv. Vill ha reda på PRECIS allt!! Vi har inte sån bra kontakt som jag önskar att vi hade, men någon gång så skall jag försöka bygga upp den. Även om jag sagt fula saker till honom så älskar jag honom!

Lucas:  Mitt ena halvsyskon. Han är 10år & riktigt smart! Kommer med smarta kommentarer, som till viss del kan vara riktigt elaka. Men det är han. Han är clownen i familjen, han skojar alltid med alla, han är en sån person. Vi har oxå våra bråk ibland. Och vi kallar även varann för ett och annat. När vi väl bråkar, bråkar vi! Det tar inte slut förrän mamma eller någon annan kommer emellan. Vi är riktigt bra på att bråka!

Kim: Mitt andra halvsyskon. Han är 8år & en riktigt gulleplutt! Han är mer lugn än dom andra två. Han busar mer, kommer oxå med smarta kommentarer & spelar ALLTID tuff när han har tjejer runt sig. Allt för att impa på dem I guess;) Han är även väldigt envis, när han inte får som han vill så gör han verkligen allt för att man skall ändra på sig! Han har även ett väldigt bra minne, har man sagt något till honom så kommer han ihåg det.

Katrin: Hon är den bästa systern man kan ha! Hon fyller 20år om bara några veckor! Du betyder så otroligt mycket för mig, det går inte att beskriva med ord. När vi bråkar så bråkar vi, det kan ta dagar innan vi pratar med varann igen, men vi lyckas alltid lösa det för jag är alltid på! Jag känner dig utan & innan, jag vet hur du är som person, jag vet att du menar en helt annan sak än det du säger, du är en väldigt betydelsefull person för mig! Vi pratar i telefon varje dag, vi träffas rätt ofta, såvida vi inte är upptagna på annat håll. Jag älskar dig verkligen!
När vi väl är kan vi verkligen snacka om allt mellan himmel & jord, i flera timmar. Vi har alltid så kul när vi är med varann!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0