Today I don't feel like doing anything, I just want to lay in my bed

Åååh, vad jag vill åka utomlands. Vill åka till sjukt många olika länder, vill liksom upptäcka en massa innan jag stadgar mig & får ett fast jobb. Skall faktiskt börja lägga undan pengar varje månad från lönen, så får vi se om jag kan dra utomlands nästa sommar/höst?! Hade varit sjukt skönt att bara komma iväg.
Vill dra till Florida, New York, Turkiet osv osv, upptäcka hela världen! Måste dock hitta någon/några att åka med, tänker liksom inte åka by myself;) eheh, hade sett ut!
Det är liksom så ofattbart mycket jag vill hinna med innan allt det seriösa i ens liv börjar. Jag vill hinna leva innan jag sätter ett annat liv till världen.

Oj, vad mycket tankar jag har som fumlar runt i mitt huvud just nu, vågar inte ens lyssna på hälften utav dem...
Blir liksom så förvirrad utav att lyssna på alla tankar...

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram

2011-10-08 @ 10:45:59
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0