I would have given you all of my heart, but there's someone who's torn it apart

Jag tänker lägga killar på hyllan ett tag! Är trött på hur dom kan säga en massa saker utan att egentligen mena det, att dom säger att dom gillar en för att få det dom  är ute efter. Jag är trött på hur deras humör kan vända på en millisekund, jag är trött på hur dom skyller över felen som dom gjort på oss. Stå för det ni gör i stället för att skylla över det på oss tjejer! Jag är trött på deras fula, äckliga & falska spel dom spelar, var ärliga från början! Det är inte så svårt som ni tror. Var er själva i stället för att spela en roll!
Jag är trött på er, känner mig bara så otroligt dum för att jag gick på allt du sade! Jag var första bästa tjej direkt efter ditt ex... Fan vad jag avskyr dig!!!!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Älskling, ska vi bli nunnor? :) <3

2011-10-10 @ 12:32:29
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0