Dag 20- Mina förebilder

Min förebild är min mamma! Jag älskar henne utav hela mitt hjärta, hon betyder så otroligt mycket för mig! Hon har alltid ställt upp för mig!
Hon har även varit med om saker som en människa inte skall behöva vara med om. Tror att dessa saker gjorde henne stark- gjorde henne till den människan hon är idag. Jag beundrar henne det hon gjort. Hon kom ur ett riktigt dåligt förhållande, ett väldigt dåligt förhållande!! Jag beundrar henne att hon klarar av att prata om det idag. Dock gör det riktigt ont i mig att höra dessa saker. Jag förstår inte riktigt hur hon orkat att fortsätta leva. Man mår väldigt dåligt om man är med om sådana saker, önskar att jag då hade varit äldre & hjälpt henne därifrån.
Men nu i dagsläget är jag riktigt glad över att hon är där hon är idag. Hon är min enda & största förebild!

I Love You♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0