crazy weekend

Herregud vilken helg!

I fredags firade jag min syrra som blev 20år! Vi åt tårta, bullar, kakor & mat såklart! Senare på kvällen kom det tre grabbar till henne, så vi satt uppe i hennes rum & åt & drack gott samt snackade en hel del! Underbar kväll helt enkelt!:)

I lördags firade vi Erika i Follingbo. Hon hade en födelsedagsfest. Mycket folk, dans, läskdrickande ungdomar. Innan klockan ens hunnit slå 00.00 så hade det hänt en hel del. Min väska hade blivit snodd, nyckeln till lokalen var borttappad, en massa strulande & fulla ungdomar. Men det är väl sånt som hör till en fest, eller?
Fick numret till tjejen som "tagit min väska av misstag" så jag ringde henne & sms:ade henne ett flertal gånger, till slut svarade hon. Så min väska ligger nu i Vänge & väntar på mig! Får se om innehållet ännu är kvar... återstår att se.

Igår tog jag det lugnt samt tog en promenad med mamma! Kändes behövligt efter en crazy helg! Såg en massa film & somnade till något tråkigt fel på mobilen. Härlig dag med andra ord! hahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0