" vill ni följa med mig hem & kolla på mina tavlor??"

När jag var på väg till Obs så mötte jag Angelica. Vi började prata lite smått, glömde bort tiden, stod & skrattade & bara var! Då vi skrattar som mest cyklar en alkis fram till oss & frågar vad det är vi skrattar åt. Vi tittar på varandra & sedan säger: ingenting!
Efter ett tag säger han: vill ni med hem till mig & se på mina tavlor?? Då börjar vi skratta som besatta! Jag ville inte gå till Obs efter det, var rädd att han skulle följa efter mig. Så jag gick med Angelica tillbaka & gick införbi affären som ligger nära oss...
Tack för en rolig/ knasig timme Angelica! :) hehe,

Kommentarer
Postat av: sanna

SV: jo de gick bra :). vi redovisade om barn reumatism ;).

2011-05-25 @ 21:55:38
URL: http://sannahhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0