If you say nothing at all

Jennie ville piffa till mitt hår tidigare imorse, så hon frågade om hon fick hälla i lite glitter. Klart fick hon det, så hela dagen har jag gått runt med glitter i luggen. Sjukt fint! Det gjorde hon bra det! Förutom att det kom LITE VÄL MYCKET. heheh, men det kan man skratta åt!
Vi gjorde även vår guidening om Visborg Slott. Gick suveränt om jag skall vara ärlig. Ingen av oss avbröt den andra, vi hoppade in då & då för att säga något som den andra glömt att säga eller bara flika in med något. Creed till oss!


Sitter hemma denna fredags kväll, känns väldigt ovanligt med tanke på att jag & Katrin ALLTID brukar hitta på något att göra. Men nästa vecka + helg kommer det hända saker:)).
får bli naturbilder hit & dit. Det är vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0