everything happens for a reason

- det går inte en dag utan att jag tänker på dig. Men under de senaste dagarna har jag tänkt väldigt mycket på dig! Är det verkligen okej att jag gör det? Jag menar, jag sade aldrig adjö, sade aldrig ett sista ord till dig. Jag som hade planerat så otroligt mycket för oss i framtiden, trodde verkligen att du ALLTID skulle finnas till hands. Trodde inte att det skulle bli såhär. Det var inte så jag ville att det skulle bli.
Ibland känns det som om det var mitt fel, att om jag aldrig hade avslutat kontakten så hade du inte blivit sjuk. Vissa dagar tror jag att det är mitt fel, medan andra dagar vet jag att allt sker utav en anledning. Jag fick så otroligt lite tid med dig. Fick 8år allt som allt med dig, inte mer eller mindre. Jag avundas alla andra som har både sin mamma & sin pappa i livet! Så vill jag oxå ha det...





♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

=(

2011-05-13 @ 18:31:09
URL: http://nattstad.se/patriciamutas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0