det var inte såhär det skulle bli..

Jag är avis på dem som har BÅDA sina föräldrar närvarande! Tänk att gå igenom hela livet med bara en förälder, tänk att man även kommer få berätta om samma sak hela tiden...
Om jag hade fått en endaste önskan i världen så skulle jag ha önskat att du kom tillbaka & att vi fick en ny chans. Alla människor är värda två chanser!
Tänk nu när jag tar studenten, då har jag bara mamma, min mormor, mina bröder & vänner där. Men har ingen pappa som kan säga hur mycket jag betyder. Har nog aldrig fått höra dom orden från dig

Kommentarer
Postat av: Annici

<3

2011-05-24 @ 16:29:18
Postat av: patricia

=(

2011-05-28 @ 14:53:16
URL: http://nattstad.se/patriciamutas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0