All the things she said

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1 tror jag
Vad tycker du om kärlek? det är riktigt fint & underbart!
När kramade du någon sist? ehm, idag tror jag...?
Saknar du någon speciell person? absolut!!
Har du svårt för att bli kär? Mjo, ibland så
Är du singel? Yes I am
När fick du senast en komplimang? Alldeles nyss:))

HAR DU NÅGONSIN:


Varit medvetslös: Yes, 3 gånger t.o.m. Första gången trampade jag på en bräda som låg på marken. Då tuppade jag av efter att ha fått den i huvudet. Andra gången tuppade jag av på scenen, tredje gången var i en barnbacke då jag åkte skidor...
Hånglat med nån riktigt ful: I guess I have
Hånglat med fler än 50 pers: Alltså, jag har ju inte koll? Det är inte så att jag skriver upp alla jag hånglat med:o
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? jaaa...
Gjort något riktigt dumt? klart jag har
Gjort något du verkligen ångrar? Alltså, ja.!
Åkt ambulans? hahah ja. 
Åkt polisbil? never
Gjort nåt olagligt? jaa...
Fått din mamma att gråta? jag vet inte. Kanske
Slagit ner någon? nej verkligen inte! 
Skämts över dina föräldrar? min pappa...
Sagt jag älskar dig och menat det? nej
Tar du droger? absolut! varje dag innan skolan! ;)
Dricker du? ja?
Vilka kläder sover du i? big t-shirt & undisar
Vad hatar du verkligen? Hata är ett starkt ord, men avskyr gör jag!
Varit kär? just once
Är du ensam nu? scary question.. men ja
Vill du gifta dig? nej, nej, nej!
Vill du ha barn? JA

 

SENASTE PERSONEN SOM:


Sov i din säng? Kim
Såg dig gråta? min lärare tror jag
Fick dig att gråta? gamla fotografier på pappa osv
Du delade en dricka med? Katrin
Du gick på bio med? Katrin
Skällde på dig? minns ej:o
Sa någonting till dig och vad var det? Mamma:- jag lägger dem här!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:


Gråtit? nope
Kramat någon? oui, eller försökt! heheh
Pussat någon? jaa
Köpt någonting? naaj
Sjungit? always and forever!
Saknat någon? alldeles för mycket!

JAG HAR:


Digitalkamera? två t.o.m ;)
Systemkamera? nej, vill ha!
Telefon på rummet? räknas mobil? I så fall ja
Egen dator? två t.o.m 
Könssjukdom? om jag hade haft en könssjukdom så hade jag aldrig skrivit den här!
Bra kompisar? Ja gud ja! Dom är guld värda!


Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

SV; ja precis!



åh tack, det värmer jättemycket :)!!

2011-05-25 @ 08:39:02
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0