framtidsdagen'

Igår var det framtidsdagen & jag umgicks med Tessan & Angelica hela dagen. Vi skulle till samma salar så därför gick vi ihop. Pass 3 så skulle vi gå & lyssna på utlandsstudier men hamnade i stället vi Uppsala Universitet, som vanligt kom vi för sent. Jag tittar på Angelica & Tessan och frågar vart vi har kommit, ingen av dom vet vad vi sitter & lyssnar på, så jag räcker upp handen.
Mikaela: vart är vi?
Föreläsaren: Uppsala Universitet
Mikaela: Aha, då har vi kommit helt fel! Här skall vi inte vara.
Föreläsaren: Ni har kommit rätt! Sitt ner! SÅ jag, Tessan & Angelica sätter oss ner & lyssnar på deras info. Vi fick lite skrattattacker under den tiden vi lyssnade på dem. Om blickar kunde döda, så hade vi varit döda redan  vid dörröppningen! haha,
Måste även erkänna att det var riktigt intressant, nu har jag två skolor jag vill söka till. Det står mellan Uppsala & Folkhögskolan här på Gotalnd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0