middag ikväll

Igår var första dagen på jobbet. Var lite nervös i början för att möta de boende & lära mig hur dom arbetar. Visst har jag jobbat med äldre innan, men då var det bara på en korttidsenhet, men i sommar jobbar jag på ett SÄBO. Stor skillnad mellan SÄBO & korttidsenhet. Jobbade med rolig & bra personal igår. En från personalen försökte skrämma upp mig om att de äldre var jobbiga & så.
Jobbade idag oxå & det gick super kul!:)
Nu skall jag ta & börja fixa mig, skall på middag med de bästa!
Puss hej


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Okej, kan tänka mig det, har själv bott i en pyttehåla långt ut i småland där alla känner allt o alla (o banne dig om du inte flänger upp näven o hälsar på varenda en, då är man ohyfsad!) ;) Nu bor jag utanför Göteborg, urhärligt :)

Jag måste fråga då, känner du Fredrik som är med i Bonde söker fru? Hur e han? ;P

2011-06-04 @ 11:33:27
URL: http://ladyhelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0