Love Lives Forever

Lyssnar på musik samtidigt som jag fixar i ordning mig, för ikväll vankas det jobb, jobb, jobb! Avskyr verkligen att börja på eftermiddagen, man vill inte börja göra något, känns rätt drygt att påbörja något för att sedan "avsluta" det för att sticka till jobbet. Men kvällarna på jobbet är faktiskt helt okej!:) Älskar att jobba kväll, förutom att börja 15.00...
Hm, nej nu måste jag sticka till affären för att köpa ett äpple & sen sticka vidare till jobbet. Måste även ta nya jobbkläder, får ej glömma det!!! (påminnelse till mig själv!) eheheh, bra med en blogg! ;)
(Bilden har inget med inlägget att göra) Gillar bara denna bild på mig & min moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0