happy birthday to you...

Jag & min lillebror satt i min säng igårkväll & såg på SOS Gute när han helt plötsligt börjar sjunga Happy birthday to you...

Lucas: Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthday KÄRA Lucas. Happy birthday to you!!!
Hahah, så han sjöng till sig själv & växlade mella svenska & engelska.. Han är alltbra söt han.
Fixar mig just nu, skall snart möta upp Katrin på öster. Fult väder ute & jag som hade velat ha shorts på mig. Får se om jag tar på mig det i alla fall eller inte...

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

gör du? :D hade vart riktigt roligt om vi bara drar ihop några och tar lite kort :D!

2011-06-22 @ 16:02:22
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0