Sommaren är kort, det mesta regnar bort...

Dom senaste gångerna jag orkat blogga så har det nästan bara blivit en massa "klago-inlägg" men känner faktiskt att jag måste få klaga någon gång ibland. Man kan inte alltid låtsas som om ingenting är dåligt! So here we go again...

Nu när det ÄNTLIGEN är sommar så jobbar man bara en massa. Känns som om man inte hinner uppleva allt det fina med sommaren såsom tältning, ta en eller flera drinkar utomhus, grilla, festa, resor hit & dit, kärleken & en massa annat. Innan då man var yngre så hann man med allt detta utan några som helst bekymmer, men för varje år blir man ett år äldre & då börjar man leva på ett helt annat vis. Nu måste man börja planera in för varje minsta sak som kommer ske i veckan eller en månad framåt- allt för att hinna med. Fattar inte hur allt bara kan förändras på bara några år, jag hinner inte med. Jag vill liksom leva livet nu medan jag kan & inte vänta tills jag blir en gammal tant...
Imorgon är första dagen på Stockholmsveckan & jag är faktiskt riktigt jävla glad att jag jobbar hela denna vecka fram till tisdag nästa vecka. Är dock ledig på torsdag. Skönt! Då slipper jag se/träffa alla 08:or som skämmer ut sig. "Pappa betalar" , jo absolut! Det har man ju märkt. Ni spenderar pengar fortare än vad jag gör på flera månader! Nej usch, vad jag skäms när det är dags för stockholsmveckan, man vågar sig inte ut ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0