Öga för öga och världen skulle bli blind

Jag undrar hur många gånger jag tänkt samma tanke om och om igen utan att jag gjort något åt det. Jag antar att jag är uppe i flera tusen gånger nu faktiskt, jag menar; det har snart gått fyra år & för varje dag som gått så har jag tänkt samma tanke flera gånger om dagen. Börjar bli rätt irriterad på mig själv eftersom jag inte lyft på mitt arsle... På ett sätt vet jag att jag inte gör nåt åt det eftersom jag är så jävla rädd för att göra detta, vill att det skall gå smärtfritt but it wont I know it!
hu, känner att detta inlägg blev ett riktigt deppigt inlägg...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag finns här. Du behöver inte göra något jobbigt själv. Jag kan finnas med dig !♥

2011-07-17 @ 00:03:10
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0