I won't give up

Om saker & ting inte kommer gå som jag vill så lär jag gömma mig i mitt jobb. Jag gör redan det, det har skitit sig tre gånger redan under denna sommar & jag har jobbat, jobbat & jobbat- allt för att tänka på annat. När jag väl är hemma så kretsar mina tankar på dig, att jag vill ha dig, att jag verkligen skall göra allt för att du skall inse det. Vill du inte inse det, så är det din egen förlust, jag orkar inte hur mycket som helst... Jag kan inte ta emot hur mycket skit som helst liksom, jag är en vanlig människa med känslor! Vissa av mina vänner tycker att jag skall släppa dig & gå vidare, medan jag själv inte vill. För mig är du perfekt. Och jag bryr mig inte om åldersskillnaden mellan oss, gillar man någon & känner att man vill satsa på den personen så go for it, ni har inget att förlora på det...
Imorgon... Imorgon skall jag göra detta som jag skjutit fram på i två-tre dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0