Ain't no sunshine when he's gone

Jobb hela helgen, på söndag är det ett lååångt dubbelpass som väntar på mig; 07.00-21.00. Usch, det är fan det jobbigaste som finns! Börjar om 1.5tim & jag vill verkligen inte påbörja någonting nu som jag INTE kommer hinna göra klart innan jag ska cykla till jobbet. På tal om att cykla, jag HATAR att cykla nu när alla turister är nere. Dom vet inte att man skall släppa förbi cyklister eller gående personer över övergångsställ eller vid rödljusen. Tack vare dom idiotiska turisterna så var jag fem cm ifrån att bli påkörd i onsdags eftermiddag. TVÅ GÅNGER TILL OCH MED!!
Hur fan lyckades ni få körkort?:s


vill inte jobba idag, vill inte jobba idag. Är inte på humör för att jobba...

Kommentarer
Postat av: cindy

tack så mkt :)

2011-07-09 @ 16:11:47
URL: http://ladybui.blogg.se/
Postat av: sanna

jag är dock inte så mcyket ledig nästa vecka och har typ redan fullbokat :P, fyyy hatar när de inte finns tid till allt. Kanske näst näst vecka :)?

2011-07-09 @ 20:14:39
URL: http://sannahhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0