bildresumé från nyår



jag hade det otroligt roligt på nyår! Var med en massa härliga folk, hade en massa att dricka, åt god mat & ostbricka. Sen hade jag även roliga/knasiga/jobbiga telefonsamtal. Men det tillhör ju bara nyår;) Haha, jag/vi höll nästan på att missa alla fyrverkerierna, vi sprang ut på gården prick 00.00. Måste erkänna att jag missade dom, jag såg inte dom, hörde bara en massa fyrverkerier, antar att mitt huvud inte hängde med för fem öre! hähä, sen på lördagsmorgonen var min högra hjärnhalva så gott som död. Fråga Felix, he knows;)

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: awww, tack :D<3

2011-01-06 @ 00:39:21
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0