ain't no sunshine when he's gone

Mamma sitter & gör ett album till mig med bilder på mig & så när jag var liten. Gud vad kul! Är nyfiken, vill ju ha albumet nu:) Jag får väl sitta & hålla tummarna om att jag får den senare ikväll. hah

Det blev ingen utgång igår, nästan inga hade pengar & hp tog inträde. Vi som hade tänkt köra på en nykter utekväll... hah, i stället gick vi till Masters, men det var alldeles för fullt, sen drog vi till Borgen inträde även där. Till slut drog vi till Etage  där dom visade fotboll. Åkte med Katrin hem, var hemma halv tolv-tolv typ. Tidigt att komma hem då:) Men skööönt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Jag är faktiskt på bättrings vägen nu, men kommer nog inte i morgon. Sattsar på Tisdag! :D

2011-01-16 @ 19:26:49
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0