I'm back on track

Åkte från Tärnaby vid elva tiden idag. Måste erkänna att det kändes tråkigt att behöva lämna Backvillan & skidbackarna. Gud vad tråkigt det var att behöva gå & lägga sig igårkväll då man verkligen närmade sig idag. På ett sätt ville jag åka hem samtidigt som jag inte alls ville det.
Jag hade lärt mig att åka skidor även om jag åkte sakta & körde off pist för det mesta. But it's okey! Denna vecka har det hänt så otroligt många, roliga & händelserika saker. Det är riktigt svårt att få ner allting idag, så jag väntar tills bilderna kommer upp. Kommer kanske att lägga upp dom på söndag annars blir det på måndag.

Har haft en otroligt underbar vecka med underbart folk! Klassen har kommit varandra mycket mer nära än vi var innan. And I really love it! Måste även tacka för den fina allsången vi körde på igårkväll då alla andra sov!:))

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0